Söndag

Publicerat: 2011-05-08 / 16:33:02 | Kategori: Katterna
Vädret fortsätter att imponera. Om det håller i sig så blir det nån timme el två ute på gräsmattan imorgon.
Gick & la mig väldigt sent igår natt så det var segt att kliva upp imorse men efter en stadig frukost så piggna man till lite. Efter det fick jag sällskap bort till valhallabadet för några längder. Var inte förrän vi hade simmat klart & skulle åka hem som jag såg solstolarna som stod utanför på gräsmattan. Perfekt. Det får uttnyttjas nån dag framöver, om inte imorgon.

Funderar på att he på nån film el ta mig en tuppis. Känner mig fortfarande seg & simningen gjorde nog sitt.
Till middagsmat får det bli en sallad från nått närliggande ställe.

Kissarna











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!