Sköna lördag

Publicerat: 2011-05-07 / 15:57:05 | Kategori: Shoppat
Det var med en viss tveksamhet jag åkte iväg till IKEA imorse. Så fint väder! Man vill ju bara vara ute!
Höll andan när jag öppna balkongdörren imorse för att känna på temperaturen :)
Allt fanns som jag ville ha förutom kuddfodralen. Klart godkänt. Det blev lite växter, krukor, förvaringslådor
& lite annat smått. Såg massa jag ville ha till balkongen men det får vänta till nästa pengaskörd.

Töntig man kände sig när man lasta upp allt på bordet för att ta ett kort haha! 




Lite fräshare med lite grönt & färg. 



Jättefin Zantedeschia med rosa blomster,
men jag har en känsla av att den inte bli så långlivad :)




Nu ska jag ut på balkongen & sätta mig med ett glas vin! Dagens middag bli resterna av tacopajen 
så det är bara att fixa en god sallad till, härligt, härligt.

Trevlig Fredagskväll på er!
 

Kommentarer
Sofie Maräng | 2011-05-08 / 16:53:09 | http://sofiemarang.blogg.se/

Åhhhh va härliga färger!! Vackert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!