En tripp till Ullared

Publicerat: 2011-08-12 / 21:49:25 | Kategori: Shoppat
Idag fick vi låna bil av Mattias & Anne och gav oss iväg till Ullared. Mitt första besök på Gekås var ingen höjdare men efter dagens besök kände jag mig rätt nöjd. Det är stort och jag tyckte det var svårt att veta om man riktigt hade varit överallt och kikat. Mycket rat finns det men ibland hittar man små guldkorn. Vår kassa tillät ingen storshopping men lite smått kom vi hem med.



Lampa till sovrumsfönstret, ljuslyktor och en vattenskål till kissarna. Kattleksaker och kattsnacks åkte med dessutom. Alltid kul att komma hem med lite presenter till hårbollarna:)

Jag köpte även en liten canvas för ynka 12:- som jag tänkte göra något kreativt med. Få se vad det blir.
När vi kom till jack/kappavdelningen tog shoppingen slut. Jag hittade till min stora glädje en höst/vårkappa som jag bara inte kunde låta bli att köpa med mig. Min nuvarande vinterjacka har blivit alldeles för stor och pösig så det var egentligen inget att tänka på. Slipper man det tråkletandet senare! Trotts en billig peng för den kappan så flödar inte pengarna direkt så vi fick nöja oss för denna gång. Benen var trötta och vi skulle hinna hem till Göteborg innan Mattias slutade dessutom så det gjorde inte så mkt. Bara resan i sig tillsammans var mysig!

När vi kom hem så blev det grillning och snart lite film. Underbar dag!


Snart är mitt ljusa hår inte så ljust längre..

Kommentarer
Sofie | 2011-08-15 / 22:35:11 | http://sofiemarang.blogg.se/

Mäh! Vi var ju också där, fast den 10 augusti. När vi var där var de så mycket folk så jag trodde seriöst att jag aldrig skulle komma därifrån haha. Puss hjärtat

Sofie | 2011-08-15 / 22:42:55 | http://sofiemarang.blogg.se/

Förresten, vadå "hur länge man är blond?" Ska du bli brunett?? :) nyfiken

Förresten. Kan du inte lägga upp receptet på LCHF pizzan snart.

Tove | 2011-08-16 / 00:22:57 |

haha jasså var ni! Verkar som hela min bekanskapskrets varit där den senaste veckan :) Ja man blev lite störd av alla dess vagnar överallt =) Ja nä jag ska väl inte kanske bli brunett men jag vill inte bleka det längre så ska till frisören och fixa å tona ner det rejält så det hamnar mer åt den naturliga hårfärgen :)Kanske man kan få långt hår nån gång i framtiden ;) Just det pizzan har jag glömt! Ska fixa det snarast! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!