Happy saturday!

Publicerat: 2010-02-13 / 14:36:26 | Kategori: Inredning, Hemma

Härlig dag. Var på loppis & gjorde ett FYND! Vi har varit ute efter en skänk att ha bredvid vårat nya vitrinskåp. Vi har alldeles för mkt saker och alldeles för lite förvaring. Med vitrinets höga höjd ser det dessutom väldigt tomt ut längs med väggen. Inte nu längre. Nu är det snarare tvärtom. Jag har muttrat över lägenhetens storlek i dag men förhoppningsvis bor vi inte här länge till.

Vi hade i princip bestämt oss för en skänk som det var tänkt att vi skulle köpa nästa månad men jag kom på att vi inte varit nere i sekond hand butiken och kollat. Hade helt glömt bort att den fanns. Så idag gick vi ner & hittade med en gång en skänk för 750 kr i just den gamla stilen jag är intresserad i.Kånkade upp den & nu står den här & jag är SÅ NÖJD!


  


                                    Fina dekorer



När 99 procent går i vitt här hemma numera så var tanken att den skulle målas vit & det kommer den göra så småningom ....tror jag. Jag är kluven för jag ÄLSKAR färgen som den är nu. Ska låta den vara för ett tag så jag får njuta av den som den är nu.


Kommentarer
Sofie Maräng | 2011-03-04 / 19:10:44 | http://sofiemarang.blogg.se/

NÄÄÄÄÄÄÄÄJJJ!!! Du får inte måla den vit!! Du kommer ångra dig! puss gums

Tove | 2011-04-29 / 08:15:05 | http://freedom2love.blogg.se/

Haha Sofie! Du är bara 1 år försent ute haha! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!