En helt vanlig dag

Publicerat: 2010-02-10 / 09:30:20 | Kategori: Kärlek
Idag när jag vaknade så fick jag för mig att det var alla hjärtans dag för en kort sekund. Det hann strömma massa mysiga tankar innan jag väl förstod att det inte är föränn på Söndag den 14. Efter det kom en annan tanke. Varför just på söndag? Varför inte lådsas att den innfinner sig just idag?

Känner mig lite krasslig nu på morgonen & hostattackerna avlöser varandra men borde klinga av lite senare. Någor vill jag göra. En go middag för 2. Lyxa till med en go förrätt kanske. Städat hem & färdiglagad go mat lagomt till sambon kommer hem.  Det får det nog bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!