Helg då

Publicerat: 2009-05-23 / 10:53:55 | Kategori: Music

Fortfarande dålig & snorrar & hostar om vartannat men jag har inte feber iaf! Här vaknade vi tidigt imorse & det e oftast skönast då man har hela dagen framför sig. Vi har käkat frukost & jag har diskat & donat lite i köket.  Håller på att rengöra ordentligt där. Skurat väggar till o med. Var SÅ skitigt där inne, orkar inte se det. Om jag orkar ska jag rensa skåp & lådor samt ta itu med lite annat stök & bök. Skön lördagsmorgon. Det är melodikrysset på radion, Kari ligger i sängen & läser GT, Katterna leker & från öppen ballkongdörr blåser frisk & sval luft in.

Ikväll kommer Stefan (Steppan) & Leif hit. Det blir nog lite bus ikväll. Rätt skoj för det har vart lite för lugnt på sistone Jag kan offra Söndagen till en jobbig dagen efter om jag kan få ha lite roligt ikväll. NO PROBLEM

Beställde ÄNTLIGEN en digitalkamera igår!! En ny Canon powershot E1. Nu blir det lite roligare att ta kort + att jag kan ta dem efterlängtade fotografierna till tavlorna som jag tänkte ha under       
"H O M E" -bokstäverna. Visar kameran lite senare.

Igår kväll visade jag lite bilder på Härnösand för Kari. Trodde inte mina öron då han sa att han nästan var sugen på att flytta upp dit? För en kort sekund så blev även jag sugen & kände ett sorts lugn inom mig....men nä? Ska bli roligt att visa honom staden jag växte upp i iaf vilket förmodligen blir i sommar på semestern. Hur ser det ut för dig i Juli mamma?
Kanske jag lägger upp några bilder här om det är några av göteborgarna som är nyfikna?

Nu ska jag strax fortsätta med köket. kari ska iväg & köpa kaffe & en smoothie till mig.

Ha en mysig Lördag så länge! Puss!


Nu e det ingen mindre än E-type i melodikrysset!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!