Malena måste vinna!

Publicerat: 2009-03-09 / 20:58:45 | Kategori: Music
                                                                          
Malena Ernman - La voix



Åsikterna sprider sig kring Malena Ernmans bidrag i melodifestivalen, La voix. Personligen älskar jag låten men jag har även blivit riktigt förtjust i själva Malena som artist.
Min nya idol;) Hon är helt fantastisk! Sådan karisma, fötterna på jorden med glimten i ögat
& humorn nära till hands. Jag tror vi har en god chans att ta hem hela eurovision om vi skickar Malena till moskva ! Något annorlunda för en gångs skull ! Börjar t.o.m. undra om jag börjar gilla riktig opera men det är nog enbart Malenas förtjänst.

Ikväll klockan 21.10 på SVT24 ska Malena vara med. Jag kommer sitta bänkad ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!