Välkommen Juni !

Publicerat: 2009-06-01 / 09:29:39 | Kategori: Shoppat

Bild lånad från Quadros Lifestyle

Välkommen Juni, välkommen sommaren!  Juni för mig är sommarmånad nr 1 med födelsedag & midsommar. Brukar dock inte vara alltför varmt men i år  kom värmen tidigt!

Jag sitter & oroar mig för lite som förhoppningsvis kommer lösa sig.
Dålig planering & tajming! Så svårt för mig att hålla allt i styr i huvudet.
Inget jag kan göra något åt just nu utan nu tar jag dagen som
den kommer Det kommer bli VARMT med brevbäring idag.

Väggorden på bilden här över har jag beställt & fått hem för ett bra tag sen fast i svart färg! Väntar tills vi fått NY lägenhet med att sätta upp den. Dem ligger i tryggt förvar i byrån & väntar.

NU dusch & frukost, Happy Monday!!

Kommentarer
anna | 2009-06-01 / 17:58:56 | http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

snyggt, vad kostade en sådan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!