Nu e det klart

Publicerat: 2009-06-06 / 11:47:17 | Kategori: Pyssel
Igår målade jag  ramen till tavlan som pappa gjort & M:et är klart. Nu vill jag ha en hylla från ikea så jag kan fixa min "fotovägg". Ramen till tavlan var redan ganska fin men jag chansade på att det skulle bli fint med vitt oxå & jag blev rätt så nöjd. Den första bilden är från min förra lägenhet i Kortedala.

 
Före


Efter


Bokstäver klara

Det syns inte här men jag har även strött på lite glitter på vardera bokstav så det ska glittra fint i dagsljuset. Nu håller jag på att tänka ut lite andra "projekt" till lägenheten men några fler inköp blir det inte denna månad då plånboken skriker.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag
hinner dona lite i lägenheten innan jag ska till frissan.

 Trevlig Lördag så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!