Minnen

Publicerat: 2009-06-07 / 12:06:22 | Kategori: The old days
Min syster berättade att hon hade några bilder sen ett par år tillbaka
då mamma & jag var i Stockholm & hälsade på. Mia (syster), hennes
sambo Erik & hennes vän Peter & jag tog en krogsväng på stan en av kvällarna.
 
Hon skickade över dessa bilder till mig & jag fick en  smärre chock. På den tiden var jag SMAL & jag fick ytterligare jävlar anamma i mig inför min viktnedgång. Kan nästan tycka att jag var lite väl smal & det är inte mitt mål. Jag vill ha en trivsam vikt då både mitt psyke & kropp mår bra. Jag minns kvällen när vi gick ut som igår & det var en väldigt knasig men ROLIG kväll!

Jag var inne i min"Trance-period" så det var brallor & hela kittet ;)




Erik, mamma & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!