Midsommar 2009

Publicerat: 2009-06-20 / 20:15:13 | Kategori: Födelsedagar & Festligheter
Dessa giftiga drycker. Idag mår man inte som en prinsessa direkt. Men det var skoj igår! Jag somna dock redan vid 21 i sängen helt utslagen:) Vaknade vid halv 3 på natten då jag hör Kari säga till de som var kvar att han nu skulle gå å lägga sig men de fick gärna stanna om de ville (spelade poker).


Tror jag är skelögd el så hade jag fått i mig nån öl för mkt

Det var jag & gubbarna kan man säga. Fotboll var tydligen ett måste så jag drog på mig hatten & hejja på! Var väl inte riktigt det jag tänkt på midsommarafton men det var bara Sverigematchen de såg så det gick an. Sen blev det sill & nubbe & diverse snappsvisor! Efter det lite poker & sen var det natta för mig. Inte ens glassen & jordgubbarna kom fram igår men det är jag glad över idag=)





Hoppas ni haft en trevlig midsommar! Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!