En lite bättre Söndag

Publicerat: 2009-06-14 / 21:59:18 | Kategori: Inredning, Hemma

Imorse

Sitter precis i skrivande stund & tittar på det okända. Älskar att kika på det programmet & idag var det verkligen ett hemskt avsnitt. El hemskt det är obehagligt med en liten flicka som gått igen & följer med producenten hem efter tagit emot en våg från familjen som blivit hemsökt.. Jag tror absolut på att det finns "spöken" el folk som går igen. Jag har ryst många gånger nu under programmets gång.

Igår köpte jag som sagt en fåtölj på Secondhand. Tycker den gör sig bra här
i vardagsrummet + att vi får en extra sittplats vid besök. Den är riktigt skön att
sitta i & katterna är mkt förtjust i den. Det fattas en rad nere vid foten men
tänkte försöka hitta något att placera dit som får ersätta & sittdynan ska kläs om.




Bordet & fåtöljen gör sig så bra vardera sido om TV:n & de passar bra ihop. En liten
rosa ros fick förgylla glasbordet. Få se hur lång tid den får stå där utan att bli
nersprungen av buskissarna.




Annars då?
Vi var & titta på en lägenhet tidigare idag.  Riktigt fin men vi kände att den låg lite långt ifrån jobbet. Som vi har nu är det riktigt bekvämt. 2 -3 min till jobbet max. Vi har utökat våra områdesalternativ men för att vi ska ta en lägenhet som inte ligger i detta område som vi bor i nu så ska det vara en toppenlägenhet. Så den vi titta på idag hade alltså inte riktigt den statusen.



Idag har dagen varit "normal" tidsmässigt. Jag har lagat pannkaka & Kari har varit ute & raggat folk till att köpa bilen. Ja, vi ska sälja den. Så småningom ska vi köpa en ny men detta har karln min tänkt länge. Vi ska passa på & ta en resa & köpa lite till boendet.


Camilla, Har du tittat på kanal 2 ikväll?=)

Kommentarer
Milla | 2009-06-14 / 22:36:17 | http://freedom2love.blogg.se/

Nä. Vad var det för spännande där? Har varit på Styrsö idag med ett gäng kamrater o sedan shopping på stan samt Kinabuffé. När jag kom hem var jag så slut så jag sov i flera timmar. Vaknade först när syrran ringde o ville att jag skulle komma ned m katten. Tur hon ringde! Annars hade jag väl sovit till im! Kram

Tove | 2009-06-14 / 22:43:51 | http://freedom2love.blogg.se/

milla - Det var Per Gessle på 2:an =)) ja men det lät som en härlig dag! Nu e det snart natta, syns imorgon, kram!

Milla | 2009-06-15 / 15:20:53 | http://freedom2love.blogg.se/

Fan också! Hoppas d var en repris... Konstigt. Halva min bekanskapskrets inklusive tom. fd pojkvänner brukar höra av sig till mig vid dessa tillfällen o informera, men icke denna gång ;-)

Mikaela | 2009-06-15 / 17:25:17 | http://mickavela.blogg.se/

Jag gjorde faktiskt pannkakor i lördags haha.



Var låg lägenheten då?

Sofie | 2009-07-30 / 20:34:20 |

Hur gott är det inte med pannkakor. Lite sent inlägg men jag blev så gryyymt sugen när jag såg tallriken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!