Nostalgi

Publicerat: 2009-04-28 / 20:27:28 | Kategori: The old days

Kari låg i soffan & jag satt framför datorn nu i eftermiddag & läste om Josefines babysång. Börja tänka på vilka barnvisor man själv lysssna till som liten =) Vilka barnprogram man såg. Jag lyssna ofta till gamla vinylskivor om jag minns rätt med beppe wolgers godnattstund bland annat.  Ååh mysiga BEPPE!

På tv & inspelade videos var det  pippi, barnen i bullerbyn, Ronja rövardotter, Bröderna lejonhjärta, Ture Sventon, Trolltyg i tomteskogen, Sunes jul, Trolltider, ja sånna goa & BRA julkalendrar, Den vita stenen &  filmen DUNDERKLUMPEN, Mio min mio + mkt annat...
Tänk Så MKT Astrid har gjort för alla barn åxå. Helt otroligt. 
Sökte på you tube & delar med mig av en del gobitar ;)


 
 







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!