Happy in love

Publicerat: 2008-06-29 / 15:48:59 | Kategori: Kärlek


Min nya blogg.
La ner den förra & startar nu upp på nytt. Ny blogg, nya tankesätt, ny kärlek. Nytt nytt nytt. Glädjen sipprar ut i varenda kroppsdel för tillfälligt & samtidigt ligger ett stort moln av "lugn värme" över mig känslomässigt beskrivet Jag är inte för nipprig, okontrolerbar & svävar inte iväg i fantasier & drömmar. Känner mig mer samlad & realistisk. Jag har mött en annan slags förälskelse. Mognare sådan. Pirrandet i kroppen finns  så klart fortfarande kvar & kinderna blossar upp rosenröda vid söta ord & komplimanger. När vi håller hand vill jag aldrig släppa taget.
Jag pratar om just den känslan när man inte är med varann. Ingen oro el stress utan bara ett skönt lugn. Kärleken är inte blind längre utan jag ser klarare än någonsin. Låt detta va rätt nu. Jag e trött på min otur i kärlek. Jag andas kärlek, lever kärlek. Jag är den människa som blir kär i kärleken. Typisk kräfta med nyckelordet känna. Jag känner, det känns, det kändes. Allt jag gör styrs av mina känslor. Med ett leende på läpparna tänker jag på hur länge jag haft känslor för denna karl men aldrig trodde jag, dock hoppades på att det nån gång skulle utvecklas till något mer än bara vänskap mellan oss. Jag måste bara behålla mitt lugn nu & se det för vad det är just för stunden. Inte brusa iväg. Ta tillvara på den extra energi som kärleken fyller kroppen med.


Mitt liv går i rätt riktining. Vill tro det iaf & jag ska göra mitt yttersta för att hjälpa det på traven.
Berg å dalbane-jag ska få färre stup & fler uppförsbackar.


Söndag idag men det känns inte som en vanlig söndag. Spelar skön lugn musik på stereon & på spisen puttrar lite färska potatisar. Blir till att blanda ihop en god sallad sen dusch & därefter hem till en god vän & arbetskompis för lite bullbak =) Jag kommer somna gott inatt å längta till jobbet imorgon vilket kanske inte är så konstigt eftersom min kärlek finns på samma ställe. positivt el negativt? Efter 3 år så måste jag nog säga att det är positivt

                                           Färdiga resultatet


Ha en mysig Söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!