Tittar in

Publicerat: 2012-09-23 / 08:56:00 | Kategori: Allmänt
 
Tittar in och försöker printa ner lite innan karln vaknar. Förhoppningsvis kan man komma igång med bloggen igen framöver. Jag är fullt upptagen med att försöka hantera dessa dagar och göra saker som får mig att må bra.  Skolan går in på sin sista vecka på måndag och jag väntar medans på samtal från AF då det är dags för en praktik/arbetsplats. Det är mycket som händer runt omkring just nu, glädje och tårar om vartannat  och min stress tickar på. Nu mest i form av spänningsvärk och låsningar i ryggen. Jag har trots allt lyckats ta en sak i taget och levt för dagen och vilken befrielse det är!
 
Mat och träning går bra och jag börjar landa nu i hela min förändring. Jag börjar förstå och glädjas utav det. Jag är nöjd med min kropp och med mig själv. Men än finns saker att lära och jag är långt ifrån expert. På Tisdag ska jag till min dietist och jag vill prata kost igen :)
 
Igår tvättade jag en av soffornas tyg och hej ryggvärk! I och med hårbollarna så är det inte bara att slänga in i maskinen utan fram med dammsugaren och hår borttagare. Nu är tyget lysande vitt igen och det är ju så kul att fixa och trixa. Har äntligen fått energi till att göra iordning lägenheten så det är mycket planerande och filurande nu. Försöker få in mer värme och natur och jag tycker redan det ser mycket bättre enbart med hjälp av lite kuddar, lampa och en matta.
 

Kommentarer
Sofie | 2012-09-25 / 23:56:29 |

Det blev jättefint!!! Snyggt med mattan! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!