Gårdagen

Publicerat: 2012-05-21 / 22:21:49 | Kategori: Allmänt












Bildregn från den härliga gårdagen. Lampan är ett tjatobjekt, dvs att jag tjatar och tjatar på Kari och försöker övertala honom att den är som gjord över vårt matsalsbord, det går sådär. Det är egentligen bara en lampa till matbordet och utemöbler som vi är i direkt behov av. Som tur är så stillats förhoppningsvis det ena behovet imorgon då vi efter en tur ut till Rusta i Partille hittade en perfekt möbelgrupp till balkongen. Nu kan man snart sitta där ute och äta middag! Annars handlade vi en matta på Rusta och jag fick hem 2 linnen för ynka 20 kr styck som blir perfekta på gymmet, ett rosa och ett svart, tack ska ni ha, hej.

Idag ringde läkaren från Sahlgrenska & meddelande resultatet från mina prover! Blev skitnervös först för det var inte ens meningen att dom skulle ringa utan att jag skulle få reda på det på Torsdag när jag träffar min dietist. Men det var ett positivt samtal. Alla värden var normala och jag hade dessutom lyckats sänka mitt kolesterol(det elaka), mycket bra!

Njutit av åskovädret på balkongen tidigare ikväll, mys, mys.  Snart sova säng! 

Kommentarer
Sofie Maräng | 2012-05-26 / 11:27:26 |

Ni är så himla fina tillsammans! O lampan ÄR som gjord för ert matsalsbord!

Tove | 2012-05-26 / 15:53:20 | http://freedom2love.blogg.se/

Meh, tack fina :) Ja den lampan SKA vi ha PUNKT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!