Glädjande besked

Publicerat: 2012-03-09 / 07:19:09 | Kategori: Allmänt


Kylan och blåsten härjar utomhus men i hjärtat skiner solen. Vaknade av ett glädjande besked och blev snabbt pigg & glad! Egentligen är jag ganska trött då jag i panik fick fly gnisslande tänder i sängen och försöka sova i soffan men glädjen väger upp. Gjorde i ordning en god frukost till mig och gubben och han gick precis iväg till jobbet. Planen var att gå till gymmet nu på morgonkvisten men jag skjuter upp. 09.30 ska jag vara på medborgarskolan och det är inge roligt att gymma om man känner sig stressad och ska iväg. Tar det efter. 

Vikten stod still ett bra tag efter vägningen på Sahlgrenska men det är inget jag är direkt förvånad över. Kroppen var SVAG efter influensan och nu har jag kört hårt med styrketräningen + att det blev en del "fusk" förra helgen. Man faller lätt ner i fällan om psyket inte är på topp men det är inget att gräva ner sig över, bara att ta nya tag. Det är precis det jag har gjort och jag har i princip tvingat tillbaka motivationen. I veckan har jag kört rätt så hårt med träningen och resultatet börjar synas på vågen.

Är det fler än jag som har väldigt torr hy i ansiktet just nu?? Jag är fruktansvärt torr och det brukar inte vara ett vanligt problem hos mig, snarare tvärtom. Tänkte det kan vara väderomväxling? Jag måste köpa nån bra ansiktskräm på apoteket idag och ska försöka dricka extra mycket vatten och se om det blir bättre. Tipsa gärna om någon bra kräm om ni vet!

Trevlig Fredag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!