Yesterday

Publicerat: 2012-04-01 / 14:05:00 | Kategori: Allmänt
Igår var en ganska mysig Lördag. Oplanerad och utan stressfaktorer. Kari åkte iväg tidigt på morgonen för analysering av Trav och jag tog en kort promenad. Usch vad det blåste kallt! Men så länge det inte faller snö från himlen så är jag nöjd.

Senare mötte jag upp Kari & hans vän Glenn på pubben Paddington nere på gatan. Vid vårat bord satt faktiskt 2 "Glenngubbar" varav den ena är lite mer känd. Glenn Hysén med sällskap satt  med "glatt" humör bredvid oss. Jag undrar om han ens visste vad han hette själv. Så for en bricka full av shots fram och han skulle även bjuda oss. Jag kunde inte med mig att tacka nej så den slank ner :) Vi sprang emellan Paddington och den spelbutik som låg granne och visade alla lopp och där inne satt ingen mindre än Leif loket Olsson. Joda...jag hängde med superkändisar igår minsann ;) 

Här nedan är kort från igår. Kameran gick varm. Håret har fått en ljusare nyans nu och jag trivs jättebra i färgen. Blir spännande att se hur min riktiga hårfärg flyter ihop med det tonade när det växt ut mer. Man bör se det snart. Färgen skiftar lite beroende på ljus. Ibland tycker jag det ser för mörkt ut och andra gånger tvärtom. För ljust vill jag inte ha men det lär ju blekas en del i sommar.




Från håret till nått helt annat...Nu vet jag varför jag ser så skelögd ut! Har påpekat detta för folk men dom förstår inte vad jag pratar om. Mitt högra ögonlock hänger lite mer än det andra. Ser ju knasigt ut! :) Jag lider inte direkt av det utan det var mer ett konstanterande :) Jaja

När travet var klart gick vi hem och snodde ihop en kebabsallad. Vi spelade Bezzerwizzer och hade det allmänt mysigt. Så vid halv nio blev det mörkt och tyst från elektroniken och stearinljusen tändes. Earth hour bör man köra oftare el göra till en vana. Hade jag inte varit så rädd för att bränna ner hela stället så skulle jag skippa alla lampor i fortsättningen. Inget slår värmen och mysstämningen från the real deal!




Så mitt i Earth hour så tutar en bil utanför nere på gatan. Karoline har precis tagit körkort så vi tog och åkte en liten sväng med henne. Jag var lite nervös men jag måste säga att jag blev imponerad :) Det kändes tryggt att åka med henne. Så  en cheeseburgare senare (fy fy) så lämnade hon av oss och sen var det inte lönt att hålla sig uppe. Öronproppar i och jag slocknade som en stock!

Nu ska jag ta tag i lite strykning av gardiner sen vid 19 ska jag möta upp Kari vid svingel för en kort sväng till IKEA innan dom stänger. Vi har 1 sak uppskriven på shoppinglistan, toalettsits =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!