Mamma 65 år!

Publicerat: 2009-05-26 / 23:06:03 | Kategori: Födelsedagar & Festligheter

Jordgubbstårtan som jag brukar göra.

Hua hua hua (gnäll) trött & ont i huvudet....SÅ. Idag gick det bättre att jobba. Det känns om om det skulle kunna vara Fredag imorgon. Antagligen för att jag så gärna vill ha helg. Jag vill vila, vila,vila så jag blir riktigt frisk nån gång. Kari åkte iväg på fysiken & spela innebandy medans jag tog en välbehövs nap efter jobbet. Sen mat & nu ikväll har jag pysslat med den vita ljusstaken. Limmat fast paljetter & små stenar. Blev riktigt bra men har inget foto ännu att lägga ut. Finns inget roligare än att sitta & pyssla just nu.  Få känna sig lite kreativ.

Har precis pratat med mamma som fyller 65 idag. Hon hade inte gjort något speciellt & så ville hon ha det. Det blir nog så. Det är inte lika roligt att fylla som när man var yngre.  Nog för att jag ändå tycker man ska ta alla sådana dagar i akt & göra något festligt egentligen. Jag fyller själv år snart den 23 juni. Det jag längtar mest till är att få baka min jordgubbstårta! Gjorde den sist då Steppans Emma fyllde år förra året. DEN är sommar för mig!

Imorgon börjar jag halv 7 för att jag ska komma iväg tidigt till SEKO-mötet för långtids-sjukskrivna.  10 börjar det & det bjuds på lunch emellan sen slutar det 15. Dags att krypa ner & samla energi!

Grattis igen mor!

Godnatt & syns imorgon! KRAM

Kommentarer
Mikaela | 2009-05-27 / 16:18:48 | http://mickavela.blogg.se/

Haha, min pappa fyller åxo år den 23juni :P



Fast gissar på att han är ett antal år äldre än dig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!