Lördag el onsdag?

Publicerat: 2009-05-02 / 17:02:19 | Kategori: Allmänt

Jag tog som sagt ledigt ett tag så egentligen är det Onsdag för mig nu. Fick ledigt  mån, tis & onsdag! Känns inte som lördag heller. Jag befinner mig i en dimma just nu. Positiv & negativ. Igår flippa jag ur tyvärr=/ det kommer ibland & jag mår så dåligt. Känner mig så ensam fast jag har folk runt om mig så bryr sig. Nu är det bättre.
Här har det inte umgåtts så mkt i par idag. Jag har känt mig i behov av att få vara själv & Kari har nog fattat det. Han ska senare iväg på innebandyavslutning åxå så jag får en helkväll för mig själv. I need my space.

Igår blev det en del solning & man glömmer lätt bort att solen redan nu är väldigt stark så jag brände mig en aning i ansikte & på bröst men idag har jag haft solprotection nr30. Blev så glad nyss när jag gick ut på balkongen & fick se detta....


Jag drog tidigare ut min rottingfåtölj från ikea för att sola i.
Sen låg dem små där tätt ihop & mös när jag lessnat. Syskonen.


 


Ett tips jag har som jag faktiskt köpte på ICA är dessa blockljus om man vill ha lite mer färg.
Köpte dessa i veckan & en ny grönväxt till bordet i vardagsrummet.


Kommentarer
Mikaela | 2009-05-02 / 20:15:57 | http://mickavela.blogg.se/

Vad söta små kissar, är det de som ska bli trattkantareller sedan?

Hoppas du njuter riktigt ordentligt av din ledighet nu.

Själv ska jag vara på drake på måndag :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!