Lara Croft & Jordisar

Publicerat: 2009-06-20 / 23:05:37 | Kategori: Allmänt


Vi har precis smaskat på jordgubbar & glass, snart blir det nog sängen. Kikar på Lara croft på fyran men jag är inte direkt impad av den filmen. Känns verkligen som en söndag idag & kommer på mig själv flera gånger att jag tror att vi ska jobba imorgon. Ska försöka komma upp tidigt imorgon & göra lite nytta. Badsugen är jag så kanske att man åker till något badhus? Nått vill jag göra för det var lite för mkt soff & sängläge idag.

Kari skrattar alltid då jag tar fram kameran för jag ska knäppa till bloggen.
Nu ville han oxå va med & visa att han mrd åt glass ;-)


Kommentarer
Milla | 2009-06-21 / 18:05:35 | http://freedom2love.blogg.se/

Hyrde bil på midsommar och drog iväg till Värmland med några vänner. Kanonväder hela midsommarafton! Ibland har man tur.... Brände mig dock en aning. Lek, bus och skoj, massa gott käk och inget regn förrän i skymningen. Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!