Typiskt

Publicerat: 2009-06-06 / 10:58:58 | Kategori: Allmänt

Secondhandbutiken hade så klart  stängt idag så det blir inga bord förrän på Torsdag. Jaja borden går ingenstans. Jag fick en kaffe av han som jobbar i spelbutiken här nere & satt sedan & prata lite med en trevlig gammal man som brukar sitta här nere ofta. Vi pratade om livet & han berättade om vad han som gammal man fått gå igenom hälsomässigt. Tyckte synd om honom men så är det juh att bli gammal. Kroppen hänger inte med för alltid.

Nu är det melodikrysset på radion, Kari diskar & snart har vi tvätttid.  Jag ska ta å göra en inpackning innan jag beger mig till frissan & i kväll kommer eventuellt  min gamla lagledare Fredrik  & Anna-karin med sällskap till vår engelska pubb Paddington  till granne så jag ska nog ta å gå ner & ta en öl el två med dem.  Kari ska iväg på Sverige-Danmark- matchen.

Besviken över borden  men det är en HÄRLIG Lördag!!  Jag njuter för fullt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!