Orolig väntan!

Publicerat: 2012-03-19 / 00:47:40 | Kategori: Allmänt
Sitter och väntar på Kari som fortfarande inte kommit hem från Mölndals sjukhus. Han kom dit vid 21 och jag vet efter ett tidigare samtal att han har fått en röntgen och väntade då på att få träffa läkaren. Så klart fanns det bara en läkare som var i jour. Vi kollade spårvagnar och sista går vid 01.30. Bad honom ringa när han skulle gå till spårvagnen men har inte hört av honom så jag testade ringa nu och telefonen var avstängd. KAN inte gå och lägga mig förrän han är hemma. Så mycket skumt folk ute och så många som försvinner titt som tätt. Jag känner mig riktigt orolig nu men förhoppningsvis dog batterierna på telefonen bara. Men ändå, skulle det hända nått kan han ju inte ringa! Hoppas på att han hör av sig snart annars vet jag inte vad jag ska göra!

Update: Han kom hem vid 02.00. Det var som jag misstänkte att batterierna hade dött. Röntgen visade ingen spricka men det kunde va några senor som är av. Så klart fanns ingen läkare på plats som kunde bedömma så han fick åka tillbaka nu för att sitta och vänta på ny tid. Denna sjukvård alltså. Men men, han kom hem iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!