Extra tid i solen

Publicerat: 2012-03-30 / 11:15:41 | Kategori: Allmänt
Avslappningskursen blev inställd idag så jag fick helt plötsligt en massa tid över. Så skönt då jag har en hel del att reda ut som jag inte hunnit med under veckan. Men just nu varvar jag lite diskning med solning ute på balkongen! Den försvinner tyvärr därifrån snart men jag tänkte förlänga solstrålarna med en långprommis senare. Lite ärenden och fortsatt upprensning här hemma sen är det helg!


Vi har inget speciellt planerat inför helgen och det känns skönt i sig. Det blir lite doning här hemma  och träning så klart. Kanske man kan få premiärgrilla! Happy Friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!