Kan man stänga av hjärnan?

Publicerat: 2011-09-22 / 15:43:29 | Kategori: Allmänt
Idag är en sån där dag då allt bara snurrar i huvudet. Jag var pepp på en produktiv dag då jag mår en aningens bättre men så faller allt. Kroppen i koma, huvudet i rapidfart. Jag har nog gått igenom 99 % av hela mitt liv i mina tankar idag. Djupa tankar om vänskap, misstag och erfarenheter. Nog att det kan vara trevligt med lite snurr i skallen :) men just nu vill jag bara kunna sova och slappna av så man blir frisk.
Ambitionen var att ta en lätt promenad men med regn och hagel om vartannat så las det på hyllan.
Med lite go musik och jävlar anamma ska jag nu försöka göra något utav dagen! Det här går inte för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!