Dagarna rullar på

Publicerat: 2011-09-14 / 20:44:29 | Kategori: Allmänt
Ja, det gör dom och i alldeles för hög hastighet. Bladen har redan börjat skifta i rött och kylan gör sig påmind. Nu gör inte det mig så mkt som älskar höst och vinter men ibland går det så fort så man hänger inte med.

Jag väntar på samtal från kyrkan och AF och är förberedd på att bli kallad till möte. Under tiden fortsätter jag sticka, går mina promenader och hänger i varmvattenbassängen. Händer inte så mkt annat:) Jag har börjat sticka på en mössa nu med rundstickor och hej vad det går. Skönt att slippa vända hela tiden. Det är bara att sticka runt, runt, runt :)

Kari sitter och snorar i soffan och jag är livrädd över att bli smittad så här blir det inga pussar på ett tag ;) Kom på igår att jag bara varit riktigt sjuk 1 gång det senaste året. Förut var jag sjuk varannan  el var tredje månad, slog aldrig fel. Då var det inte bara nån jobbig förkylning utan alltid inbitna infektioner el inflammationer Vad mkt dåligt stress, press och dåligt leverne kan göra :( Får hoppas att den goda hälsospiralen håller i sig.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med täcket och fortsätta sticka på mössan. Vägning klockan 22 sen blir det nog sängen så man vaknar pigg och fräsch imorgonbitti!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!