Babysockor

Publicerat: 2011-09-15 / 21:11:34 | Kategori: Pyssel
Äntligen fick jag lämnat min present till min gudson Albin. När jag började sticka så  kändes en rätstickad halsduk som det lättaste att börja med men när jag såg en bild på dessa små söta sockor så kunde jag inte låta bli att testa. Halsduken fick ligga kvar och jag gjorde en provsocka som var riktigt skojsigt att sticka! Fort gick det också så jag knopa ihop 3 par till Albin.





MEN...tadaaaa, dom var för små. Typiskt! Jaja det kommer inte dröja länge förrän dom har 2 nya små
fossingar att pryda så dom lär komma till användning vilket fall och det var ju så roligt att göra dom!
Nu får jag göra några nya större par men jag klagar inte :)


Hittade en tokigt söt låda att lägga dom i.




Mönstret till sockorna hittade jag här.

Kommentarer
Mia | 2011-09-16 / 08:27:37 |

Men jisses vad du är duktig på att sticka! Det visste jag inte! Värsta proffset ju! Får man lägga in en beställning tro? ;-)

Tove | 2011-09-16 / 15:32:52 | http://freedom2love.blogg.se/

haha tack vad snäll du är :) Men jag har nog mkt mer att lära innan jag kan ta beställningar ;) Men babysockan kan jag nu göra utan mönster =)

Sofie | 2011-12-10 / 10:27:18 |

Fy FARAO va fina de är Tovä! Jag vill också ha sånna, och den söta asken! Helt sjukt fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!