Eurovision Time!

Publicerat: 2011-05-10 / 23:54:28 | Kategori: Allmänt


Äntligen var det igång !=)

Nu mår jag bra, riktigt bra. Solen skiner & eurovision är igång! Ha ha jag bli helt till mig i trasorna. Visst det är ofta mkt skitmusik men hela grejen att alla samlas för musiken & gör en stor fest av det hela. I love it! Sentimental som jag är så fällde jag en & en annan tår när allt började ikväll. Jag skäms int !

Idag har det inte funnits nån tid alls för att sätta sig vid datorn, inte förens nu då.
I vanlig ordning åkte jag iväg i morse till kursen på folkuniversitetet. Kom hem, fixa lunch sen hade klockan redan hunnit slå 15.00. Trodde jag skulle hinna med en halvtimmes solning ute på gräsmattan men trött som den la jag mig sängen med Stumpan på magen & somna till en stund.  Hon är som Lova världens mysigaste att somna med. Sessan ligger mest mellan fötterna & rör man lite för mkt där nere så får man en vass klo i benet. Efter tuppluren så for jag iväg för ett träningspass i bassängen. Lovely as always!

Har världens träningsvärk i armar & ben efter att ha tränat med hantlarna här hemma dessutom & kört lite sit ups. GO KÄNSLA :) Bra tag sen jag gjorde det. Jisses vad det tog. Känner mig som hulken ha ha näääää. . . . . . . .
. . .men nästan.

Blir bara gojs av allt jag skriver nu. Mot sängen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!