Vi är i gång

Publicerat: 2009-06-07 / 11:20:46 | Kategori: Allmänt
Vaknade vid halv åtta redan i morse  & undrade vart Kari tagit vägen. Då låg han ute i soffan & halvsov & ojade sig över sin skallebank. Jag å andra sidan var ganska fräsch när jag klev upp. Blev ingen pub igår heller så jag satt bara hemma & tog det lugnt. Låg väldigt bra till i en pokerturnering men åker ut på ESS KUNG mot KNEKT KUNG. Så är det, med pokern. Missade precis en prispott.

Nu har vi vaknat till & stökar lite i lägenheten. Kari damsuger & jag har sprungit å plockat disk & torkat av överallt. NU tar ja paus några timmar. Kände direkt värken i ryggen =/ Snart ska vi köra lite YATZI. Jag har vunnit först till 100 två gånger haha så ni kan tänka er hur många gånger vi spelat=) Jag har fruktansvärt mkt tur i yatzi! Varför kan man inte ha så mkt tur i det verkliga livet?

Mysdag. Pizza & glass med färsk ananas står på matsedeln ;-) Vi har bestämt att på helgerna får vi "svulla" =)

Just nu går denna på P3...tycker den e mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!