God kväll

Publicerat: 2009-06-15 / 22:20:03 | Kategori: Allmänt
Mätt & belåten efter ett litet kvällsfik här hemma. Jag åt direkt efter jag slutat jobbet vid
halv tre & somna sedan skönt i sängen 4 hela timmar så det blev ingen middagsmat..
Det var behövligt att sova så länge känns det som. Varit så TRÖTT de senaste.
Tror det måste vara medicinen som spökar. Jobbig dag på jobb med 2 reklamsorter
& för lite tid dessutom.

Var ute på lägenhetsbyte nyss & kika runt. Har 2 byten där det står intresse 100 procent men har inte hört av något från de andra parterna. 1 lägenhet är vi MYCKET intresserad av. En etagelägenhet på 100 kvadrat med billig hyra. Ringde hon som står på annonsen för 2-3 dagar sedan & då sa hon att hon skulle iväg & titta på en annan lägenhet & att hon förmodligen skulle ta den men skulle höra av sig om så inte blev fallet. Intresset står fortfarande kvar på lägenhetsbyte. se. Både som direktbyte & triangelbyte så vi får se. Mailade ikväll för att höra hur läget ligger.

Annars finns det 1 lägenhet till med 100 procentigt  triangelbyte. 100 procent menas med att alla tre annonsörer markerat i intresse. Jag väntar & ser om de kontaktar mig. Älsklingen & jag har nämligen bestämt att vi ska ligga ganska lågt nu ändå med semester som snart kommer osv. Jag känner därimot lite att man kanske får passa på. Hittar vi en kanonlägenhet så flyttar jag mer än gärna på semester. Mer energi lär inte jag ha någon annan gång i sommar. All min energi går åt till jobb just nu.

Det går segt med att få bilen såld. Kanske inte så konstigt med ekonomikrisen & alla höga priser just nu. Kari har satt ut en annons i GP som kommer ut på Onsdag & får vi inget svar där så ska vi nog ta emot ett ganska bra bud som vi fått tidigare.  Däck & Kamrem måste bytas på bilen så den blivande bilägaren måste lägga ut lite själv, det får man ha i åtanke.

SÅ törstig efter dagens brevbäring & värme i luften! Så ska ta mig ett stort glas isvatten sen rensa
datorn & därefter får det nog bli sängen igen. Samla kraft!!

Kram & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!