Stress stress

Publicerat: 2009-06-02 / 12:47:18 | Kategori: Allmänt

Nu längtar jag till en VILOhelg redan!!  Som jag sprungit idag fram & tillbaka. Slutat jobbat för ett tag sen & nu bär det iväg till sjukgymnasten. Jag orkar INTE men det leder till gott. Jag kan sluta oroa mig för det jag hade i tankarna för nån dag sen iaf. Så lite pustar jag ut. Hade behövt ta ett samtal med min psykolog IDAG.....tömma ur & samla kraft.

Dryga timmen kvar sen måste jag få lite sömn & vila. Kram på en lite kyligare Tisdag!


Kommentarer
anna | 2009-06-02 / 18:47:42 | http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

ja tisdagar känns alltid lite stressig atycker jag, det är liksom så långt kvar till helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!