Tillbaka till verkligheten

Publicerat: 2009-08-23 / 15:03:15 | Kategori: Allmänt

Tadaa. Nu är jag tillbaka till verkligheten efter ett 2 månaders uppehåll. Nedtrappningen av medicinen har vait värre än värst.  Inte förren nu, 2 månader senare känner jag mig som den "vanliga" Tovan. Semestern kändes bortkastad av allt jobbigt men nu blickar jag framåt å mår bättre än på mkt längre. Har fortfarande några mg av medicinen kvar att vänja bort men inom 1-2 månader så ska jag kunna klara mig utan = Lycka!

Nog om det. det har varit semester & största delen har tillbringats hemma i Göteborg. 1 vecka åkte sambon & moi upp till Härnösand & mamma har sedan varitnere å hälsat på.

Nu hägrar jobb & rehabträning. På fredag börjar jag sjukgymnastik på Vallhalla sporthall med  gympa i varmvattenbassäng. LÄNGTAR efter att få komma igång med det. Vatten & gympa samtidigt, kan det bli bättre!?

Funderar att ta mig en cykeltur senare idag åxå, jag känner mig TAGGAD! Fick av min jobbkamarat Marina en riktigt fräsh cykel, FICK=) Hon hade den bara ståendes i garaget & tyckte det var bättre att det kom till användning. Det tycker jag också.

Lite rörigt i huvudet men jag ska försöka komma igång med bloggningen igen! Många bloggar att läsa ikapp dessutom!

kram från moi!

  
Från gårdagskvällen


Kommentarer
Anne | 2009-08-23 / 20:33:37 | http://anne.enna.se/#home

Välkommen tillbaka Tovan!

Har saknat dig.

Tove | 2009-08-23 / 21:32:59 | http://freedom2love.blogg.se/

Tack tack!:)

Pia | 2009-08-25 / 12:40:50 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Hej gumman! Kul att di mår bra och kommit igång med bloggandet igen! Tycker vi ska ta å ses nåt snart! =) Kram

marie | 2009-08-27 / 08:27:42 |

Hej hej! kul att du börjat blogga igen, du vet att jag är inne lite då och då och läser!Bäst är ändå att du känner att du mår bättre, blir glad!Kram kram

Tove | 2009-08-29 / 10:57:01 | http://freedom2love.blogg.se/

Pia- Vi får ta å få ihop det ja...verkar gå segt med det men snart så;) Nu e jag sjuk å dann...IGEN=( På sjukhuset trodde dem först svininfluensan men det var bara en vanlig en =P Hör av mig när jag är lite piggare=) kram!!

Tove | 2009-08-29 / 10:59:08 | http://freedom2love.blogg.se/

Marie- Blir så glad av att höra av dig å så härligt att du är inne å kikar ibland. Saknar dig massor!! Då e så fin som wrangen skulle ha sagt haha! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!