Flytt

Publicerat: 2008-09-06 / 14:50:02 | Kategori: Allmänt
 Vakna till smattrandet mot fönstret & bredvid mig låg kärleken. Kände mig så tillfreds & älskad. Massa pussar & vi höll hårt om varann som vi oftast gör morgon & kväll/natt innan vi båda somnar. Vi säger gnatt & jag lägger mig på magen som gör att jag somnar lättare men han håller som oftast forfarande om mig & det känns så tryggt & skönt. Tror vi om max sovit utan varann 2 nätter på 2 månader. Det känns helt fel om vi inte somnar i varandras sällskap.  
                                                         
Jag e lycklig & jag är lugn & stabil ! Som jag längtat efter dessa känslor!                  
Trodde aldrig för några månader sedan att jag skulle må så bra så pass fort igen. Min rehabilitering tillbaks in i jobbet går kanonbra & kärleken & stödet jag får därifrån höjjer mig ytterligare.

Så till rubrken. Allt har gått så fort mellan mig & K. Det sa pang & det känns så rätt. Nu har vi redan börjat prata & faktiskt bestämt att vi flyttar ihop. Många anser nog att det är aldeles för tidigt. Men vem sätter tisdsgränserna egentligen? Vi har känt varann i nästan 4 år innan vi väl blev tillsammans & nu när man lärt känna varann ytterligare så finns det inga frågetecken längre. Jag hade gått & tänkt på detta ett tag & kände tillslut att jag ville höra vart han stod. Det visade sig att han med hade gått & tänkt på det men inte vågat fråga för han va rädd för att verka för framfusig. Då kändes allt så självklart. Varför inte?
Lite har jag själv undrat men efter varje dag som går dessto mer säker blir jag. Jag litar på honom till 100 procent & när jag tänker på dem nackdelarna som  kanske kan dyka upp så är det inget som vi inte ska kunna hantera. Satsar man inget så vinner man inget ! Jag längtar ;)

Trevlig Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!