Välkommen sköna Maj

Publicerat: 2012-05-01 / 20:02:32 | Kategori: Allmänt
Underbara soliga och VARMA dag.  Vi hade ett gympass inbokat på morgonen men när vi såg det fina vädret ute så bestämde vi oss för en heldag på stan istället. Vi började att strosa inne i haga på jakt efter ett mysigt ställe där man kunde sitta i solen och mysa. Gud så varmt det blev! Våga mig på att sitta i linne och njöt för fulla muggar.  När vi skulle ta oss från haga så hamnade vi mitt i förstamaj tåget och det fanns ingen möjlighet till att åka kollektivt så vi promenerade vidare in till stan.




Är på jakt efter ett par svarta byxor men väl inne i butikerna så drogs jag direkt till alla fina sommarkläder i alla dess färger. Härligt att det är så färgstark mode inför sommaren. La undan lite kläder och går en sväng imorgon efter skolan istället då jag inte ens hann nudda vid ett par svarta byxor.



Igår fick jag ett sötsug som heter duga! Satt bokstavligt och grina i frustration ha ha! Jag var lite för övertrött och rastlös dessutom. Kari åkte iväg och kikade på den nedrans fotbollen men jag beslöt mig för att stanna hemma. För att bota suget och min frustration ställde jag mig och gjorde pannkakor med fiberhusk. 1 pannkaka, grädde och några hallon senare var jag på mycket bättre humör :) Skönt då det blev en massa kvar att värma upp idag. Funderar på att ta en kvällspromenad men mina ben skriker nej så det blir nog bara en lugn kväll i soffan. Imorgon 07 står jag på bandet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!