Soffhäng och Eurovision

Publicerat: 2012-05-18 / 20:23:22 | Kategori: Allmänt


Vitkålsgratäng med kyckling & curry till mat, gott! Recept hittas här om man är nyfiken och är ett LCHF-recept. Jag gjorde dock om det lite då jag försöker dra ner på fetthalten. Osten kunde jag dock inte låta bli denna gång men jag tog mindre än vad som stod i receptet. Kaffe på maten & fotboll på TV. Denna sport alltså! Jag får bli mer insatt om jag ska orka med detta ;)

Förhoppningsvis kan han slita sig för det är tänkt att vi ska kika på avsnitten "inför eurovision song contest". Snart dags och både jag & Kari vill va lite mer förberedda. Längtar verkligen till nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!