Ego

Publicerat: 2012-05-19 / 21:06:27 | Kategori: Allmänt




Bilder från 2 helger sedan när jag har på mig en gammal favorit. 

Faktum är att det är riktigt roligt att ta kort på sig själv nu när man känner igen sig själv, både utsida och insida. Jag känner mig mer som en hel människa. Läste igenom några gamla inlägg från 2009 tidigare idag och fällde både en och en annan tår. Så mycket som har förändrats men framförallt reagerade jag på hur jag tänkte och kände. För visst, jag vet och kommer ihåg att jag hade det väldigt jobbigt men det blev en påminnelse. 2009 ville jag ta tag i mitt liv och förändra men sjukdomar & kämpande med jobb kom ivägen. Jag är SÅ glad i mig själv, då jag faktiskt klarade av det jag absolut inte trodde DÅ. Min hjärna börjar fatta vad som egentligen har skett under det senaste året och klara jag av detta så måste jag klara av det som komma skall!


Kommentarer
Sofie Maräng | 2012-05-20 / 16:45:40 | http://sofiemarang.blogg.se/

JAAAA!! du klarar allt! Du är mycket starkare än vad du tror darling!

Tove | 2012-05-23 / 21:22:49 | http://freedom2love.blogg.se/

Du är bäst =) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!