Slappnar av

Publicerat: 2012-05-17 / 22:32:37 | Kategori: Allmänt





Trött och frusen efter att ha flängt runt lite idag i det kyliga vädret. Men mest frusen är nog älskling som fick stå och grilla i regnet under paraply :) Vi blev så sugna. Annars skulle detta ha varit en städ & fixdag men det hann vi inte riktigt med. Efter en härlig sovmorgon (jag låg och drog mig ovanligt länge) så gick vi till gymmet och sen for vi och handla. Middagen slank ner men vad hände sen?? Fattar inte att klockan redan är så mycket??

På TV är det hockey men jag är inte ett dugg intresserad. Kari mumsar godis och jag höll på att FLIPPA när jag hörde honom knapra på en godis innan ha ha! Hör jag och ser jag inte så är det ingen fara:) men just smågodis har jag ett sånt grymt sug på vilket kan göra det hela lite jobbigt när han envisas med att dra hem det söta hela tiden. Jag unna mig 2 stycken iaf och känner att det värsta suget försvann. När jag nått 70 har jag bestämt att jag både ska få äta pizza och godis en kväll och nu är det inte långt kvar! Måste få godissuget ur systemet och då är faktiskt det bästa att helt enkelt trycka i sig en påse, må illa och påminnas om vad det egentligen är som man får i sig.

Imorgon blir det "spadag". Kurserna är inställda så jag ska låta bli att ställa alarmet. Det blir solning, gym och massa mys hemma i badet. Och där åkte Sverige ur turneringen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!