Ny leksak & trötta ben

Publicerat: 2012-05-09 / 23:09:25 | Kategori: Allmänt


Min nya leksak har kommit, Samsung Galaxy S2. Den har legat på laddning och nu har jag suttit hela kvällen och kollat igenom alla funktioner. Det lär ta ett tag innan man lär sig minst sagt. Jag känner mig helt snurrig men väldigt glad.

Mina ben är helt galet trötta efter att jag testade en ny benmaskin igår. Ruskig träningsvärk men gud så skönt det känns! Mina knän säger inte ifrån lika mycket som förut så nu kan jag våga mig på att testa lite nytt på gymmet. Kan det tänka sig att bli lite sol framöver så ska vi även ta oss ut till skatås och springa lite. Behöver mer variation i träningen då jag mest varit på gymmet och promenerat dom senaste veckorna. Dock har det varit bekvämt när man känt sig lite låg. Jag har ändå gjort nånting vilket är det viktigaste och det är jag glad för nu då det äntligen börjar gå nedåt igen. Tålamod, tålamod.

Leker gör jag även med ett nytt redigeringsprogram... riktigt skojsigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!