Mattfnatt

Publicerat: 2012-05-30 / 08:23:34 | Kategori: Allmänt



Kissarnas nya mattor som så passande heter Tove och våran nya svart/vita i köket. Jag vet inte om de Turkosa passar in men jag kunde inte hålla mig när de hade så fint namn;) Kissarna var så roliga med dessa mattor. Varsin Turkosa matta ockuperade Stumpan & Sessan och kom Lova i närheten så blev det slagsmål :) Den svart/vita ville dom inte gå på överhuvudtaget när den var ny utan dom gick snyggt längs sidorna. Såg riktigt roligt ut.

Sitter för stunden och myser med Sessan i knät och ska väl ta och göra iordning mig snart. Var nere på gymmet tidigare i morse och körde 4.6 km på bandet och några få övningar som jag fortfarande kan göra. Igår testade jag lite men min bröstmuskel sa ifrån så jag får hålla ut ett tag till. Hoppas på att jag får svar snart av läkaren så man vet säkert vad det är för fel!

Skola, lunch med gubben, promenad och storhandling står annars på schemat. Kari surra nått om Åby i morse men vi får se hur det blir med det. Mycket måsten nu och jag vet t.ex fortfarande inte vad jag ska göra med min 30-års dag!? Det går lite för fort nu så jag känner mig en anings förvirrad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!