Bästa dagen! Jag har sprungit!

Publicerat: 2012-05-20 / 23:11:17 | Kategori: Viktnedgång & Träning


Så trött, så trött men på världens bästa humör! Det har varit en helt underbar dag ute i solen tillsammans med min bäste. Vi for in till centrum en kort sväng & sen även ut till Partille. Hem för god mat och nu på kvällskvisten har vi varit i skatås och sprungit 5 km sen tog vi en promenad hem dessutom. Blev varnade för en tokig älg i skatåsområdet som nästan gett sig på en joggare så vi fick både spänning och motion ;)

Jag blev så glad för det gick jättebra att springa men ibland klaga mitt vänstra knä och då sluta jag springa på direkten! Tar det väldans försiktigt nu i början. Men en sak är säker, konditionen var det inge fel på, den var rent av fantastisk ;) Det ända som fick mig att börja gå istället var branta nedförsbackar då knät sa ifrån och i slutet då mina ben var tunga som bly och inte gick att lyfta :) Men var det roligt? Njaaee skulle jag säga. Mitt mål är att klara 5 km utan stopp iaf och då krävs det lite mer träning men sen får ja se om jag fortsätter. Blir det inte roligare än så här så nöjer jag nog mig med mina powerwalks och tar nån enstaka springtur med Kari istället.

Jag har tagit massa bilder under dagen men det orkar jag inte lägga upp alla ikväll. Skulle bara skriva nån mening dessutom=P Men bjuder på dessa pärlor som stod i full blom och luktade fantastiskt när vi gick hemifrån tidigare i eftermiddag. Vilka sommarkänslor jag fick! God kväll & God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!