Seg Söndag

Publicerat: 2012-03-11 / 17:57:20 | Kategori: Allmänt
Det gick bra det där. Rätt låt vann enligt mig och tydligen enligt väldigt många andra + den internationella juryn. Nu ska hon bara lyckats komma vidare i den andra semifinalen till eurovision den 24 maj men det tror jag inte blir något problem! Jag satt och hoppade i soffan hela melodifestivalen och klappade händerna hejvilt medans gubben låg utslagen i soffan. Han tålde nog inte rödvinet :)

Innan var vi som sagt och åt grekiskt. Jag tog en grekisk bondsallad till förrätt och Kari vitlöksbröd med tzatziki och till huvudrätt tog vi båda blandat från grillen. Väldigt mumsigt och rejäla portioner för en liten peng. Jag bad om sallad vid sidan om köttet istället för råstekt potatis el ris och fick in en tallrik med sallad som täckte 1/3 av tallriken, väldigt uppskattat. På andra ställen kan man ibland få nån tomatklyfta och kanske nån liten gurkbit om man vill byta ut.

En suddig kväll i alla bemärkelser..



Nu har jag legat och laddat för att komma igång med nån middag. Denna Söndag har halkat efter lite och jag känner mig inte alls i fas. Kari är och dömmer, som vanligt=P Han är inte hemma förrän 20-snåret så motivationen för att mixa ihop dinner till mig själv är inte på topp. Men äta bör man... Tänkte göra en enkel köttfärsomelett i ugn och så har jag köpt Erik lomanders goda bea som jag ska ha till. Träningen för idag är iaf avklarad så det känns stärkande. Efter maten kan man ligga och dega i soffan igen..


TRÖTTMÖSSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!