Svarta pantern och träning

Publicerat: 2012-03-29 / 11:21:49 | Kategori: Viktnedgång & Träning





Bilder på Sessan härom kvällen. Lite tröttis i husses knä. Hon var så söt när hon bara la sig ner platt fall :)

Kom precis hem från en långprommis. Det är lite kyligare ute nu om man jämför med förra veckan men vad gör det när solen lyser! Vi väntar lite till men snart blir det premiärgrillning. Grillkol är inköpt.

Träningen går för övrigt bra. Jag hade ett litet uppehåll med varmvatten då jag inte ville missfärga håret men nu är jag igång där igen! Ska dit i eftermiddag och denna gång hoppas jag på att det inte finns så många surrpellar i bassängen :) Jag är så fokuserad när jag tränar så jag vill helst inte bli störd, samtidigt som det kan vara trevligt att småtjata lite i bassängen. I tisdags gick en hel halvtimme till massa surr så jag var inte nöjd när jag gick därifrån. Men man kanske ska vara glad att det finns så trevligt folk där istället! Gymmet har blivit en inbiten rutin och jag är där nästan varje morgon. Tänk att jag skulle tycka att det var så himla roligt, det trodde jag inte!

Mitt nästa mål med min träning är att ta mig ut och börja springa! I och med att mina knän har varit lite överansträngda så har jag sagt att jag inte får börja springa förrän jag är nere på 80 kg. Det bör mina knän klara av men man får testa sig fram lite försiktigt. Konditionen vet jag att jag har nu men gör det ont så får man tänka efter en extra gång.

Jag har dessutom ändrat lite fokus på träningen. Meningen med allt mitt kämpande har så klart varit att jag ska ner i vikt men nu när jag kommit så långt så vill jag fokusera lite mer på att bygga upp och bli starkare i kroppen. Mer muskler = bättre förbränning dessutom så det blir lättare att hålla vikten. Så det är tur att jag tagit mig an styrketräningen så bra! 

Nu ska jag ta en dusch och göra mig klar för medborgarskolan. Keramikkurs står på schemat sen hem en kort sväng för mat och vidare till varmvatten! Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!