Kebabmums och soffhäng

Publicerat: 2012-03-17 / 21:27:36 | Kategori: Allmänt

Ikväll slipper jag sitta hemma själv. Kari dömde tidigare idag och nu kan vi umgås och slappa tillsammans. Båda är rätt trötta. Dock har det inte varit någon värst produktiv dag. Jag gick ner en sväng till olskroken och mötte upp Kari då han hade en liten paus. Vi kikade i butiker och inhandlade lite presenter. Jag fick 2 fina klädesplagg som var på rea på Limit av Kari vilket var väldigt uppskattat. Jag har väldigt dåligt med kläder som är i rätt storlek. Det mesta hänger och sladdrar men jag försöker hålla mig och spara pengar till shopping lite längre fram i vår. 

9,6 km promenaden är iaf avklarat så nu ska jag unna mig några godisbitar. Innan mumsa vid god hemmalagad kebabsallad. Rydbergs vita kebabsås var riktigt god till!



God natt. Nånting säger mig att vi båda kommer somna i soffan. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!