En fin Tisdag

Publicerat: 2012-03-20 / 21:09:36 | Kategori: Shoppat
Det har varit en härlig dag. Jag hade min "lediga" dag och Kari är hemma hela veckan pga sin dumma tumme. Klart, det är tråkigt att han har skadat tummen och får vara borta från jobb men jag måste ändå säga att jag är lite glad att han är hemma. Tummen hade han ändå tur med. Inga senor som var av och inget brutet så det var bara en rejäl stukning, nog jobbigt det. Jag är ju lite av en expert på stukningar men tummarna har jag iaf inte lyckats med att stuka...än.

Vi startade dagen med ett träningspass. Kari fick undvika vissa maskiner men det gick ganska bra ändå tror jag. Finns ju så mycket olika. Jag gick på bandet 1 timme och satsa på och träna magen extra mycket som blivit alldeles för "gele-ig" ;) Sen gick jag i princip igenom hela kroppen så 2,5 h senare traskade jag nöjd hem på darriga ben.

Senare for vi ner till stan en sväng. Jag var ute efter ett läppstift och ett par strumpebyxor & Kari ville kolla in rean på Team Sportia. Hittade ett läppstift som jag tror jag kommer trivas med. Tycker det är så svårt! Har aldrig använt läppstift innan men nu vill ja ha lite mer färg i min vardag :) Så gick vi förbi Din sko och där fick jag direkt span på ett par rosa, ganska enkla dojjer! Provade och dom kändes supersköna + att dom är platta så jag kan använda mina inlägg i dom. Tanken var att använda dom i sommar och som tur va har jag lyckats lägga undan lite "sommarpengar" som just skulle vara till shopping av sommarkläder. Så dom fick det bli.






Vi tog en sallad på Paprika sen skiljdes vi åt. Han åkte hem och jag åkte vidare till varmvattenbassängen. Har ju inte vågat träna där på ett tag pga det nytonade håret men nu har jag tvättat det så pass många gånger hemma så det är nog ingen fara. Superskönt var det! Hade nästan glömt känslan då man kliver i det varma vattnet. Rehab om nått! Nu ska vi kika på ett avsnitt av Once upon sen blir det sängen. Gympass tiiidigt imorgon så jag hinner till skolan vid 10.00. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!