Mumma på balkong

Publicerat: 2012-06-04 / 20:55:59 | Kategori: Allmänt


Räkmacka ute på balkongen efter en tur på stan/backaplan. Vi var ute efter dynor till de nya fåtöljerna men tyvärr fanns inte dom vi var ute efter. Istället fick ett par prisvärda ljuslyktor följa med hem. Jag fick även köpt 2 par basklänningar/tunikor och ett par sandaler.

Annars gick det ganska bra med flängandet idag men jag har varit något ofukuserad. Glömt och tappat saker hit och dit, gått in folk och vassa hörn ;) Nu har jag bara 1 viktig sak kvar att göra idag sen blir det sängen.



Utsikt från balkongen på acrylmålningens atelje. Underbar byggnad och är någon skola av något slag. Bara älskar taket men det var svårt att få det maffiga på bild. Megastor byggnad. Jag håller för närvarande på med en släkting till min "strange little town" och det går så där. Börjar tappa tålamodet och kladdar på hejvilt men det ska bli kul och se hur det blir när det är klart:)



Kommentarer
Mia | 2012-06-05 / 05:54:28 |

De tallrikarna ser bekanta ut :-)

Tove | 2012-06-05 / 09:22:44 |

Haha visst gör dom!;) gillar dom skarpt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!