Hittar lugnet

Publicerat: 2012-06-20 / 22:01:11 | Kategori: Allmänt



Eftermiddagsfika och brevöpppning! Spännande att få brev som är handskrivet :) 2 trisslotter & 50 kronor i vinst. Jaaoo det hade gärna fått varit mer. Lotterna kom från pappa och hans Monika som för stunden är på väg till Capri, pappas drömresemål som han äntligen ska få uppleva.

Njöt som en galning tidigare idag. 2 timmar ute i solen gjorde MYCKET för välmåendet! Bitar börjar falla på plats och jag börjar varva ner mer och mer. Ska bli så skönt nu när mamma kommer och man verkligen bara kan få vara. Midsommar vet vi inte hur det kommer se ut riktigt än men det verkar som om vi firar tillsammans med Karis gubbar. Sen kommer den...födelsedagen. Att jag ska fylla 30?!...fattar ingenting. En gnutta ångest letar sig fram men jag börjar mer och mer vänja mig vid tanken. Hur kan man helt plötsligt bli helt nojig över åldern, man är ju fortfarande samma person?? Ser dock fram emot 30-års partajet nästkommande helg. Jag ska fira banne mig! Viktnedgång, 30 årsnoja och allt vad det innebär! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!