Hinner inte!

Publicerat: 2012-06-04 / 09:28:42 | Kategori: Allmänt
Hinner inte med mig! Har tänkt blogga under hela helgen men det går inte ihop. Dock är det pga av trevliga saker så det gör inte så mycket. Jag får helt enkelt sätta mig ner när jag har tid.

Kom precis hem från gymmet. 1 mil på bandet och ryggen och magen fick jobba lite. Nu koka ägg, broccoli, kaffe och göra iordning en sås bl.a till lunch senare. Skriva räkningar, ÄTA, planera middagar och 11 ska jag vara i skolan. Hem, lunch, kortare promenad, stan med Kari och ut på backaplan sen hem för mat i magen. Jag kommer somna gott ikväll. Att flänga runt är inte min favoritsyssla, hem, iväg, hem iväg, hem iväg men jag är på bra humör så jag tror det går bra med lite stress idag, bara jag hinner få i mig all mat så, annars kan humöret lätt vända;)

Kommentarer
Mikaela | 2012-06-04 / 20:25:25 | http://mickavela.blogg.se/

Hoppas du hade en trevlig dag.

Hörde att du hade ropat efter mig idag. Förlåt att jag inte svarade, jag såg dig inte och så hade jag musik i öronen, annars hade jag självklart stannat och pratat lite.

Kram

Tove | 2012-06-04 / 20:58:56 |

Haha, ingen fara mickan. Jag förstod att du hade musik i öronen ;) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!