Andas igen

Publicerat: 2012-06-08 / 07:26:00 | Kategori: Allmänt

Tokig dag igår med världens stresspåslag. Trodde jag skulle svimma av flera gånger men med hjälp av träningen så kunde jag varva ner. Fick planera om och ställa in som inte kändes roligt alls men jag försöker lyssna på min kropp och göra det jag tror kan hjälpa. Men det är ingenting att gräma sig över mer. Mötet gick bra dessutom och nu är det Fredag! Jag ser fram emot en härlig kväll och helg!

Börjar dagen med avslappningskurs och vad kan passa bättre än det!? Sen hem för god lax med västerbottenost till lunch, rester från igår och ikväll ska jag och Kari på Klippans konstcafé för lite quizz, god mat och dryck! Ska bli så himla mysigt. Har aldrig varit där förut så jag kollade in deras hemsida och det verkade lovande. Cafét ligger vid Älvsborgsbron och har en fin utsikt. Solen skiner så det blir nog fint detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!