Up and away!

Publicerat: 2012-01-30 / 14:16:49 | Kategori: Allmänt
Hemma en kort sväng efter medborgarskolan för lite lunch. Tänkte ta mig till valhalla om nån timme för lite simning. Det var längesen jag var i "vanliga" bassängen och bara simmade. Har man 1 gång varit i varmvattenbassängen så blir det svårt att kliva i den lite kallare :) På medborgarskolan fortsatte jag på min målning i akvarell och det blir ganska bra faktiskt. Kan tom. tänka mig att rama in den när den är klar. Dom flesta i just denna kurs målar fina naturmotiv i ljusa färger, jag smackar på med generöst med färg och starka sådana dessutom =) Väldigt roligt för att inte tala om avslappnande Terapi helt enkelt.

Vikten står still just nu. Pendlar mellan 91-92. Men det har varit mycket styrketräning så det är inget jag tycker är direkt negativt. Visar bara att mina muskler jobbar på :) Men jag vill banne mig ner till 90,5 innan helgen. Det är ju melodifestivalstart (!) och det hade ju varit underbart med lite mousserande & färska räkor till! Fira lite extra :)



Fotosession i spårvagnen från i Lördags. Det var inte lätt med en skakande vagn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!