Pigg start

Publicerat: 2012-01-30 / 09:57:17 | Kategori: Allmänt
Imorse klev vi upp kvart över sju, fick i oss lite frukost och gick ner till gymmet. Kari börjar 9.30 hela veckan och jag ska inte vara på skolan förens vid 11 så vi passade på. Nu är man pigg, fräsch & nyduschad och jag ska bara ta mig en kopp kaffe och ett ägg så ska jag dra iväg.

Jag har haft väldigt tur med foten. Känner inte av nånting just nu och det gick jättebra på motionsbandet. Men jag kör med stödstrumpor ett tag till så vristen får lite extra stöd. På Tisdag ska jag börja träna vristerna i varmvattenbassängen igen. Har kvar en hel del övningar i huvudet sen jag hade problem med fötterna och vristerna tidigare.

Trevlig Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!